KeBORINGan KeSANGATan !!!

by - April 26, 2014


 
Boring siot! Dok rumah. Tak buat apa. Memerap ja. Ergh! Stress! Nak keluaq, hai, sapa la yang sudi menghantar. Ayahanda dan bonda pi sekolah, mengajaq. Haish. 
Memang memerap la aku kat rumah. Harap ja ada lesen motor, tapi tak berani nak bawak atas jalan. 
Keja aku hari-hari , kemas rumah, basuh baju, mengadap laptop, bukak facebook, bukak twitter, blogwalking merata dan hari ni aktiviti aku : DOWNLOAD ANIME. 
Ternampak blog Ila, housemate aku dekat facebook. Baca, baca, baca dan baca. 
Bukak pulak blog Anis Lalora, housemate aku jugak. Baca, baca, baca dan baca. 
Bukak pulak blog Nanad, coursemate aku. Ok, dia tak update! CLOSE! 
Bukak blog Iqah. Uish. Pasai duit. Cara nak simpan duit so that boleh beli iPhone. Cewah, hang Iqah. Hahaha. Menghasut! Baca, baca, baca dan baca. 
Bukak pulak blog Farah. Wah. About matrik dengan Form 6. Baca, baca, baca dan baca. 
Lepas tu, aku taktau nak bukak blog sapa dah. Tetiba teringat status Syaz kata dia dah update blog. Ok. Taip la URL blog dia. Cekak cekuk cekak cekuk keyboard lappy atau nama sebenaqnya TOMEY berbunyi. Done. Syaz cerita pasai kisah dia yang merempit mai rumah aku semata-mata nak mengajak aku tengok wayang. Hahaha. Hari Khamis hari tu aku rasa kami keluaq. Time tu, hujan kot. Hahaha. Baca, baca, baca dan baca. 
Ok! Sekarang aku taktau nak buat apa. Heh. Boring ah takleh nak pi jalan-jalan. 
AWAT UTP BAGI CUTI SEBULAN TIME BUKAN CUTI SEKOLAH?! KENAPA?! KENAPA?! 
  

You May Also Like

0 comments