End Of Sem 1 Foundation Year !!!

by - April 18, 2014


 
Cak! Lama gila tak update. Hahaha. Macam la ada orang baca blog aku nih. Lol. 
Lately, sibuk ah jugak. Dengan quiz, assignment, test. Urgh! Belajaq hari ni esok quiz. Like WHAT?! Huh. Stress jugak kadang-kadang. 
Minggu lepas, final exam. Pergh. Banyak siot nak cover. Time study week, aku tidoq. Hahaha. Tapi belajaq la jugak. Cuma , bab tidoq tu, aku terover sikit. Sikit ja. Serius sikit.
Sekarang, hahaha! dengan bangga, riak beserta kekembangan hidung, AKU DAH HABEH SEM 1 FOUNDATION YEAR! Wah! Macam hebat ja bunyi. Hahaha. Lol. Penat kot. Sekarang la masa untuk aku bersenang-lenang, berjoli-joli, berenjoy-enjoy. Hahaha. 


muka2 habeh exam awai. lol

Tapi..tapi, aku nak keluaq. 
Tapi..tapi, aku takot nak bawak motor p jalan besaq. Tak berani ah. Kat area taman aku ni, takpala jugak. Hmmm. 
Sebulan ni, apa aku nak buat eh?




You May Also Like

0 comments