Masih Hidup

by - August 04, 2018



Previous post, aku cakap nak meroyan sini. Hahaha. Tak berjaya. Tapi aku managed untuk tidak terlalu beremosi macam selalu and sejak-sejak aku clearkan Twitter aku, apparently, hidup aku sangat aman. Tak ada nak terasa hati, nak control diri ka apa. Less triggered la kira. Less eh bukan takda. Triggered sebab manusia Twitter pelik-pelik dah sekarang. Yang selalu tweet acah cakap lepas, acah macam dia sorang betul, ridicule people selalu buat aku erghhh. Tapi sebenarnya nampak la yang watak manusia ni macam-macam which aku pilih untuk tak tergolong dalam golongan yg negatif terlebih-lebih.

Update life sekarang:

Aku agak serabut sikit sebab ni final semester aku kat UTP. So, berlunggok la segala assignment and project yada yada. Few weeks left. Letih. Walaupun kelas aku dua hari ja, pastu ada replacement class kadang, tetap rasa macam seminggu tu full class. Jadual pack. Padahal satu dua kelas ja sehari. Tapi dia punya kerja, kadang minta bunuh diri. Paling best, kelas CC. Dia dah tau nak bagi assignment & project banyak-banyak, dia p lunggok bagi lepas raya. Memang la dia bagi seminggu dua minggu nak buat. Tapi kalau dah due assignment tu lambat lagi, of course la kita akan dahulukan yang mana nak kena submit dulu. Pastu, masuk minggu lagi satu, assignment lain lak masuk. Ni nasib baik presentation cancel sebab student week 12 dah cuti. Kalau tak, garu pala.

Image result for anime gif confuse

p/s: Dinner tema Oscar. Aku nak pakai apa ni?   

You May Also Like

0 comments