No Tweeting. Just Retweet!

by - June 10, 2018


Well. Literally, aku tak ingat bila tapi aku clear segala tweet lama and come out with new tweethandle. Konon nk start hidup baru. Aku unfollow semua yg suka meroyan and only keep those yang okay. Then, dalam 2 3 minggu lepas, aku ingat aku dah okay. Aku dah boleh tweet suka hati maybe sebab aku ingat semua macam tak kisah. 

And semalam, im a bit off sebab boring. So aku post la gambar Farid apa semua. Aku tak tidur lagi pukul 2 3 pagi macam tu. Dok scroll3, nampak la satu tweet ni temgah berbalas reply. Satu ayat dia yg buat aku rasa macam 'eh ni aku'. Sebijik apa yg aku tweet dia tweet balik dgn sindiran. And suprisingly, orang yg tweet tu orang yang aku anggap baik. Sama ja macam gemg dia yg lain. Ntah la. Kadang aku rasa depa tak suka aku eversince aku ngan Farid. Biar la. Aku betul2 sakit hati. Tawar hati. Semua ada. 

So, aku tau aku dh banyak kali cakap. Hahahaha. Tapi lagi sekali aku nak cakap yg sini adalah tempat meroyan baru aku. Aku bebas untuk angau, bebas untuk marah2. Takda sapa kacau. Especially those fake bitches. Hahahaha.

P/s : Orang mulut busuk ada ja kt mana2. 

You May Also Like

0 comments