SPM 2013 !!!

by - December 27, 2012

 
Ada beberapa hari lagi, dah masuk 2013. Debar? Tak sangat. Nervous? Ala. Aku dah senior. Hahaha. Start ja 1.1.2013, aku akan bergelar pelajar form 5 kat SMK Ibrahim. Ceh. Senior kot. Hahaha. Takda dah orang nak panggil aku ADIK. Ala. Takleh perasan muda dah. Hadoih. Bila dah naik form 5, dah dok terbayang-bayang exam terbesaq sekali. Exam apa? Cer usha gambaq kat bawah ni sat.

Menurut mama kesayangan aku, SPM ni la penentu masa depan. Yang akan tentukan mana arah tuju hidup aku. Wow. Ini SERIUS. Hahaha. Diam tak diam, sedar tak sedar, aku dah 17 tahun. Rasa macam baru semalam aku dilahirkan ja. (hiperbola gila. Hahaha)
berkerut muka2 tu
aku harap result aku selawa ni.. Insyaallah

Akhir kata, aku memang kena pulun sungguh-sungguh tahun ni kalau nak semua straight A. Mustahil? Takda apa yang mustahil asalkan kita berusaha.

p/s :


You May Also Like

0 comments