Bola VS KPop!!!

by - December 17, 2012

 
Tengok tak bola hari tu? Alaa. Yang Malaysia Lwn Thailand tu. Ok. Ramai memang tak puas hati dengan pengadilan refree yang diimport dari Korea tu. Disebabkan refree tu nampak macam berat sebelah dan lebih berpihak kepada Thailand, ramai yang pakat update kat Facebook dan Twitter "BOIKOT KPOP". Hahaha. Mungkin tujuan budak bola hanya untuk bergurau, tapi budak KPOP melatah pulak. Pakat dok marah dengan statement budak bola. Mula-mula, memang la rasa lawak tapi lama-lama annoying la pulak. Kenapa? Entah. Maybe terlampau melebih-lebih kot. Aku taklah minat korea sangat tapi aku layan jugak drama ngan lagu-lagu dia. So, sedikit sebanyak aku pelik la jugak. Kenapa orang dok gila KPOP ni? Hensem? Cun? Bolehla. Tapi tu kan minat masing-masing.

"Tak salah cuma janganlah sampai perang-perang weh! Penat aku baca."

"Takyah la baca!"

"Sapa suruh muncul dalam TL aku? Nak tak nak kena la baca gak walaupun sepintas lalu."

p/s : Kawan-kawan aku semua gila korea.




 

You May Also Like

0 comments