Hari Sukan!!!

by - July 07, 2012


 
dimulakan dengan bismillah...
hai... cak... 
minggu ni agak best bagi aku...
kenapa???
boleh dikatakan aku tak belajar langsung kat sekolah...
sebab hari khamis hari tu sukan la...
so cikgu-cikgu pakat sibuk dengan kerja masing-masing...
kami yang tak berapa nak ada kena mengena ni saja gedik tumpang sekaki...
hehehe...
bayangkan hari AHAD, ISNIN DAN SELASA balik pukul 12.30pm...
itulah impian setiap insan yang bergelar pelajar....
hari Rabu aku tak mai... hehehe.... 
sakit perut la...  perut ni saja tau... suka memontengkan aku...
tapi takpalah... tak kisah sangat...
hari khamis balik pukul 11.30pm... 
seriously, awat aku bawa buku??? hisy... nasib tak berat mana...

p/s: seronoklah tengok TLC (TAYLOR LAUTNER CELOP) aku kawad... coooomeyyyyy!!!

You May Also Like

0 comments