30 Benda Tentang Aku ! ! !

by - July 14, 2012



 
 
1.    Nama aku NUR AMIRA IZZATY BT AZHAR. (sedapkan nama aku)

2.    Umur aku 16 tahun. (muda lagi)

3.    Aku sekolah di SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN IBRAHIM. 
(masuk ni dah 4 tahun aku sekolah kat sini)

4.    Aku ada ABAH, MAMA & seorang ADIK LELAKI.



5.    Aku lahir di HOSPITAL KUALA PILAH, NEGERI SEMBILAN. 
(dulu abah &mama mengajar kat Pahang. Ni lah hospital paling dekat masa tu)

6.    Aku lahir tepat 9.20 pagi pada 27 Oktober 1996.

7.    Aku suka makan ayam (tak kisah masak apa pon, semua aku bedal)



8.    Aku suka baca buku (komik @ majalah @ novel)



9.    Aku suka tengok tv 
(semua channel aku layan tapi aku takda astro. Why?!


10. Aku suka online + main game 
(sebab tu power speck aku naik)


11.  Aku suka senyum 
(sampai orang kata aku gila)

12.  Kekadang aku suka cakap keling @ putar belit 
(bengang jugak la sapa yang cakap dengan aku tu)

13.  Aku budak BANJAR

14.  Aku susah marah & kalau marah pun aku cepat sejuk

15.  Kecik2 dulu aku nak jadi cikgu sebab nanti boleh dapat hadiah banyak2 macam abah & mama aku tapi aku tak reti ajar orang.
Naik sekolah rendah, aku nak jadi doktor tapi aku nervous tengok darah orang.
Naik sekolah menengah, naik form 3 aku nak jadi lawyer @ peguam tapi aku ni jenis malas fikir banyak pasal sesuatu benda.
Sekarang aku pening nak jadi pakar psikologi @ computer programmer.

16.  Aku tak berapa minat layan BARBIE. 
Aku lebih prefer cerita ULTRAMAN, POWER RANGERS & yang sewaktu dengannya.


17. Aku suka warna biru. Biru kan lambang cool & I prefer to be a cool person.

18. Someone pernah kata aku ni pendengar yang baik 
(kembang sat)

19.  Simple in fashion 
(tudung bawal + t-shirt lengan panjang + jeans + sports shoe = that’s good enough)

20. Not so tinggi & not so pendek. Sedang2 ja ketinggian aku. 
(tapi kenapa orang ska panggil aku pendek?? Tak faham betul!)

21.  Suka berangan benda mengarut & merapu 
(konon nak jadi power rangers @ jadi kembar jimmy neutron)

22. Tak masuk sangat dengan warna pink tapi kalau orang bagi, terima ja la dengan hati yang terbuka.


23.  Suka dengar lagu, ubah lagu sesuka hati & sumbangkan lagu sesumbang-sumbangnya.

24. Cakap bila ada topik.

25. suka nombor 7 (sebab dia rahsia laaa)

26. Tak berbakat langsung dalam bab lukis melukis ni.

27. Suka tengok anime but not so fanatik. Just love it.

28. It’s hard for me to be a serious person 
(cewah..speaking lak)

29. Bila rajin, rajin sesangat. Bila malas, malas sesangat.

30. Childish (bukan gedik tahap annoying gila2)

p/s: ni semua idea Iqah. aku ngn Farah follow ja.


You May Also Like

0 comments