3rd week for school ! ! !

by - January 20, 2012

lame gak tak update blog nih...
dah bersawang aku tengok...
sori la... sibuk ya ama kot...
mau tak nyer... dah naik form 4 ta leh men2 dah coz tahun depan spm...
cikgu2 sume dah pesan spm ta leh study last minute...
memandangkan aku termasuk dalam kategori student yang macam tu...
better i'm start change my attitude in order to get straigt A+ insyaallah...
nak stori mori la sikit ape yg jadi sepanjang minggu nih...
ape erk??
pening belajaq math, add math, bio la setakat nih...
tapi ALHAMDULILLAH... still boleh catch up apa yg cikgu ajar...

however (speaking lak) aq ngn boyFie agak renggang...
is it just my feeling or normal... entah la... tapi tataw la...
aku tamaw serabut pala pikiaq pasai love2 nih sangat..
takut nanti aku hilang perembang (fokus la tu)...

erm... citer terbaru... one of my classmate..faris.. dapat tawaran pi alam syah... wow...
jelez memang jelez... tapi... nak wat camne...mak aku suwuh aq dok kedah je... senang dia nak pantau aku...
sebab?? sebabnyer aku nih senang ralit...
meaning?? 1minggu 2 ja aku baguih.. lama2 aku jadi malaih belajaq...
tapi tapa la... aku dah selesa ngan life aku sekarang... ngan friends aku lagi...
very happy living with 4SN6 members...
that's all.. nothing much...

p/s:oh ya... kalau la... aku cakap kalau ok..
kalau my boyFie terbaca nih...
tolonglah jangan biaq aku dalam keadaan yang ta pasti...
i'm sorry if i'm wrong...
just say it if u don't like me...
dengan berat + hancur = berkecai hati..
saya ceraikan awak ngan talak 1...
1 je... nanti kalau awak ubah fikiran kite rujuk balik...
i'm here for u...

You May Also Like

0 comments