Ape Cer??

by - January 07, 2012

cukup 3 hari dalam minggu 1 aq jadi budak form 4 tahun nie...
haih...
mula2 masa nak agih kelas...
boleh tercicir pulak nama aku &banyak lgi orang...
hadeh...
so cikgu letak aku, iqah, mimi & mun dalam kelas 4SN2...
sementara jaa...
esok2 cikgu susun kelas lagi...
nama aku & ada la lagi budak form 4 tercicir termasuk iqah,mimi & mun...
last2 cikgu bagi kami pilihan nak dok kelas mana...
mula2 nak amek 4SN2 tapi orang len dah pilih...
so decide aku & iqah amek kelas 4SN6...
best memang best...
gelak je... bila cikgu tada la...
aku ta pernah sangka ada orang yang sama perangai faizzal...
khairani... khairani...
dia punya ta puas hati bila aku dok kat tempat dia yang dia dok semalam...
aku dengan lagaknya sound dia "semalam..semalam punya tempat la... hari ni... hari nilah punya tempat... semalam mana kira... hari ni... wajib kira..."
 hahaha...
tapi tape... still boleh kawan ngan dia...
okeyh...
ta sabaq nak pi sekolah esok...
lupa nak habaq...
hari2 aku jumpa si dia yang aku suka tu la!!!

You May Also Like

0 comments