Chuuuuuu!!!

by - July 20, 2016


Hai! Lama gila bak hang tak buat hingaq kat sini. Muahahahaha. Ok. Slow-slow nanti aku recap balik apa yang dah jadi dalam hidup aku selama ni. Nanti tu taktau bila lagi. Hewhew. 

By the way, menmandangkan Pokemon Go dah muncul dalam hidup aku, maka aku download lah dia walaupun aku tau benda tu takleh main lagi. Ah! Peduli apa aku. Ngeh ngeh ngeh. Dia fefiling macam dream comes true kot. Aku dulu dah la gila dengan Pokemon ngan Digimon nih. 


Disebabkan game ni jugak la, aku pi tengok balik Pokemon dulu-dulu. Hahaha. Tak sedaq diri kata keja belambak. 

Budak-budak? Hurmm. Tak kisah la budak-budak ka tak. Yang aku tau, ni kepuasan diri aku. Aku puas, seronok tengok kartun. Tapi certain kartun ja la sebab kartun zaman sekarang ntah apa-apa. Kartun zaman aku jugak la the best! By the way, wish me luck! Dah nak final dah. Lagi berapa minggu ja lagi. Kena kuatkan diri untuk study gila-gila. 


You May Also Like

0 comments