Masalah

by - May 31, 2015

Aku ada macam-macam masalah. Macam-macam benda dalam kepala otak aku. Aku simpan. Aku pendam. Segala rasa tak puas hati aku. Segala rasa kecik hati. Segala rasa marah. Segala rasa menyampah. Semuanya. Aku simpan. Sorang2.

Bukanlah aku tak cerita langsung tapi ada ja sikit. Tak semua. Sebab aku still tak jumpa someone yg boleh betol2 dengar aku, faham aku.

Aku manusia biasa ja. Seorang gadis. Aku nampak ja kasaq tapi honestly hati aku lembut. Terlalu lembut sampai aku rasa bengang dgn diri aku sendiri.

Maybe sebab appearance aku yg kasaq buatkan orang tak teragak-agak nak sakitkan hati aku, tak teragak-agak untuk tak jaga hati aku.

Bila aku rasa nak nangis, aku diam.
Bila aku rasa kecik hati, aku diam.
Bila aku rasa nak mengamuk, aku diam.
Aku usaha diam so that I'll not hurting someone with my words. Yeah. Mulut aku sangat biadap bila marah. Terlalu. Tapi kadang-kadang aku rasa hati aku dah penuh dgn benda-benda macam tu menyebabkan aku meletup. Aku tend to buat perangai. Annoy every people around me.

Sejujurnya, till now , no one hear me.

Honestly , at this moment, aku down. Totally down.

You May Also Like

0 comments