FriDate

by - April 04, 2015


Jalan-jalan lepak Ipoh. Haha. Tujuan asal dia sebab Lin nak beli lens dia, aku pulak nak cari sneakers. Ye la. Kasut dah rosak-rosak. Sakan gila depa rosakkan diri depa. Perabih duit aku ja keja. Ceit. Kami gerak dari Sri Iskandar dalam pukul 2.30petang sampai la ke malam. Hehe. Ekceli, tak expect nak balik malam. Tapi ye la. Pompuan, bila shopping ni walaupun just window shopping, memang sah lupa diri. So, destinasi pertama kami, memandangkan baucer buku dah dapat, novel la sebuah dua. Hehe.
 

Then, baru gerak cari kasut. Sambil cari kasut, pusing-pusing Aeon tengok baju. Well. Girls will always be girls.



sapa kata aku gemok, aku tampaq
Masa kami dah otw nak balik, tetiba terlintas nak pi rumah Piqah. Nak tengok baby kakak dia. Hahaha. Last minute punya plan dan masa tu kami dekat traffic light. Pusing patah balik, pi rumah Piqah lepas Piqah kata "datang la" dengan "baby ada".

say HI to Izz Zara Aqilah
So, semua take turn nak pegang Zara. Hahaha. Kami datang semata-mata nak tengok Zara ja.



Sumpah aku kekok. Hahaha. Jujur, aku tak pandai pegang baby. Adik aku dulu pon aku tak pegang. Hehehe.  
Nanad memang tak lepas Zara. 
Dear my future baby, ibu janji ibu praktis pegang baby banyak-banyak eh

You May Also Like

0 comments