Kpoppers

by - November 25, 2014

 

Yo! Kpoppers. Kawan-kawan aku ramai ja yang Kpoppers. Dari sekolah menengah sampai la ke zaman U ni. Cik abang aku pon kaki KPOP jugak. *sigh*  

Meskipun aku dikelilingi oleh manusia-manusia yang gila KPOP tapi setakat ni aku tak terjebak sangat. Sikit tu ada la. Aku dah start layan Running Man and drama korea. Tapi layan gitu-gitu je la. Boleh la setakat nak teman budak-budak KPOP ni layan drama.

Antara kawan rapat aku yang terjebak :=

  1. NORHAZIQAH BT MOHD KHADRI
    - si penghasut dengaq lagu-lagu kpop. sebab dia, aku terminat lagu Bigbang secara serius.
    - minat gila nak mati kat Lee Min Ho, Rain, Taeyang *tak sure betol ka tak*
    - akan bukak cerita pasai Running Man dengan Eim ngan Dalia. Aku dengaq ja takpon tidoq.
  2. RABIATUL ADAWIYAH BT MOHD ROOSLI
    -setiap kali waktu free, dia akan cerita drama-drama korea yang dia tengok. PRECISELY.
  3. DALIA LIYANA BT ABD JAMIL
    - dia ni minat Super Junior tak silap aku.
    - akan join Iqah sembang pasal Running Man.
  4. UMMUL NADZIRAH
    - ni sumpah GILA KPOP. Hahaha.
    - dimulakan dengan tarian Kpop belakang kelas, pastu lagu, pastu bahasa korea.
  5. SITI NADZIRAH BT KHAIRUDDIN
    - tak habes-habes dengan EXO dia.
    - masa aku ngan rumet p tidoq rumah dia pon, seharian drama korea ja kat TV tu.
    - parent dia pon suka tengok drama korea.
  6. SHAMSUL NUR ERZLIN BT SAMSUDIN
    - tak hardcore sangat tapi boleh la.
    - bila bukak topik pasal korea *orang lain, bukan aku* dia antara yang agak bersemangat.
    - dia minat BEAST tak silap aku
    - pakwe dia pon minat BEAST. Hahahaha
  7. NUR FIRAZ BT MUSTAFA
    - Running Man , We Got Married tu memang bidang dia
    - dengaq cerita , dia minta L Infinite tu. *tak silap aku la*
    - pernah kata "Kalau L tu jadi tokwan, aku sanggup jadi nenek"
#AWAS #VirusKpopMasihMenular


You May Also Like

0 comments