Wish-To-Be

by - August 28, 2014


 
Tepat semalam, 27 hb genaplah lagi 2 bulan besdey aku. Hahaha. Lagi 2 bulan ya. Uuuuu. Eksaitednya rasa. Memandangkan sekarang aku tengah cuti sem, so kepala otak aku banyak berangan sikit. Haha. Bayang yang tu, bayang yang ni tapi tak bayang benda2 18sx ya. Berdosa! Tak baik ye anak-anak. 
Firman Allah dalam surah Al-Isra' : 32
Dan janganlah kamu menghampiri zina, sesungguhnya zina itu adalah satu perbuatan yang keji dan satu jalan yang jahat (yang membawa kerosakan)
Dan kali ni aku bayangkan birthday aku nanti yang jatuh pada hari isnin tu : 

A prince make a surprise entrance, sing a birthday song while hugging a teddy bear pastu kawan2 aku dan kawan2 dia , ramai2 bawak kek kat belakang dia.

Ekceli, aku takda la minat teddy bear sangat tapi at least benda tu mengingatkan aku pada dia. Whenerver he make me feel sad, I’ll punch the bear. Whenever I feel down, I’ll hug it. Kira bear tu pengganti dia la. So, dia takyah dengaq aku berkeluh –kesah kat dia *hope so* hahaha. Lagipon, sekarang ni pon kami dah jarang in-contact. Alasan? Hahaha. Aku tak pasti but sometimes, I do miss him. His lawak sengal, his sweet nak mati punya ayat. Hahaha. Tapi tu la. Lain orang , lain cara pemikiran dia. Aku tak faham laki, laki tak faham perempuan. Pada aku, buat masa sekrang, better kami kawan ja kot. At least, I’m not hurt. Kalau ada jodoh, ada la. Kalau takda, kawan ja la. Senang ja aku cakap kan? Hahaha. Kamon la. Takkan semata-mata seorang lelaki yg belom tentu jodoh kita, kita sanggup ruin our mood, our friendship, our study? By the way, no matter what, he still my BAE. 


p/s : This is just a daydream. Never'll be in reality. Trust me.


 

You May Also Like

0 comments