Restu !!!

by - July 11, 2014


 
Restu? Yup, restu! Restu daripada parent. 
Restu apa? 
Restu pemergiaan aku kat sini, restu keputusan aku. Restu jugak tu. 
Dan... restu hubungan aku dengan DIA. Hahahha.
Serius, sampai sekarang aku macam SERIUS??!! 
Dulu, aku cukup takut cakap benda-benda hati ni dengan mak aku. Sebab, ye la. Aku pernah buat silap besar dulu. Sangat besar sampai aku sendiri malu nak ingat.
Hari tu, serius aku melawak ja. Kata nak cari boyfriend la, apa la. Tetiba mak aku kata "cari elok-elok, yang tak merokok macam abah. Tunjuk sat calon dia" and I was like WHAT??!! Sumpah terkejut. Aku pon, dah mak aku bagi green light, aku pon bagi la gambaq dia. Sebelum tu, aku dah habaq kat dia. Aku suruh dia bagi gambaq yang dia rasa paling hensem kat aku, nak tunjuk kat mak aku. *masa tu, aku wasap dengan mak aku sambil 'line' dengan DIA* Then, mama kata "kalau tengok muka, ok la, awak la kenal dia sendiri perangai dia macam mana. sesuai ke tidak".
Thanks mama. Terharu sangat. Rasa sedih jugak. Ye la. Dah besaq rupanya aku.
Aku tak taruh harapan tinggi dalam hubungan ni sebab kami pon baru ja kenal-kenal. Just let it flow by time. Kalau ada jodoh, In Shaa Allah. 
 

You May Also Like

0 comments