Oficially UTPian!!!

by - February 17, 2014


Selamat pagi! Hawauyu? Hahaha. Nice saturday hopefully. Lama eh aku tak story mory kat sini. Maap la. Titew cibuk la. Jadual PACKED sangat. Kenapa? I'm officially UTPian or my friends called me budak U. Hahaha. Perli tu. Aku ja yang paling awai masuk U. Taklah bangga sangat tapi bak kata orang "HABEH BELAJAQ AWAI, KEJA AWAI, KAWEN AWAI" Hahaha. Part kawen tu , abaikan. Hahaha. 

Life di UTP? BEST! AWESOME! 

1st week masuk, memey konfem ah kena minggu orientasi or known here as MINGGU ALUAN SISWA. Abang-abang, kakak-kakak semua baik-baik, hebat-hebat, comel-comel. They tried their best to guide us , the freshies to stay alive here. Hatodia ayat. Hahaha. Tapi betulla. Kalau depa takda, sapa nak guide kami. Nak baca jadual yang completely "hanya yang mengalami saja yang tahu" , nak tau shortcut-shortcut ke kelas, and kalau nak keluar pi mana-mana kat BANDAR SERI ISKARDAR or whenever it is, just tell them. Diorang sudi hantarkan @ tumpangkan. Alasannya, teksi sini mahal. Ye la. Nak gi Tesco pon RM 16 pergi dan balik. Memangla boleh share kalo pi ramai-ramai dengan kawan tapi duit tu boleh simpan untuk benda lain kan. 

Sepanjang minggu MAS, ada slot ARP (MAIN2, enjoy2 game yang abg Lukman / abg Hazman ajar) and paling popular slot DISIPLIN. Hahaha. Setiap malam kena jerkah. Aku tak heran sangat kena jerkah tu tapi seriously aku cakap yang jerkah tu hensem-hensem belaka. Pergh. Tambah-tambah abg Faizal. Masa dia jerkah, aku macam WOW! I LIKE HIM! 

Habis minggu MAS tu, start la class. Urgh. Penat gila. Jadual packed gila hari Isnin masa tu. Then, tambah dengan tutorial lagi. Hari Selasa ngan Rabu je la aku betul2 free sikit. *adalah jugak 1 2 kelas*
Now, alhamdulillah! Aku dah boleh cope dengan life kat sini. Just penat la. Assignment, presentation, quiz, test. Argh! 
blur. ergh. takpala. asalkan ada gambaq dengan abg Peja.
ni la abe yg aku mention kat atas tu.
he got me in his jerkah~

You May Also Like

0 comments