SPM Dah Habis!!!

by - December 05, 2013

   
Hai! Hai! Hai! Lama gila tak update jadi macam ni la. Maaf la lambat sangat update walaupun aku taktau berapa trilion orang yang baca blog ni. Ohohoho. 

Pejam celik makan tidoq , habeh dah SPM. Ulang taip. HABEH SPM! Macam tak caya ja. *iyo la tu*
Dah besaq dah aku ni rupanya. Rasa macam baru lagi aku jejak kaki kat SMKI. I'll miss memories back then. Form 1, Form 2, Form 3, Form 4 dan Form 5. Banyak kenangan pahit manis yang mematangkan aku *walaupon perangai aku still macam bebudak* 

Dah nak dekat seminggu SPM habes. Serius boring. Taktau nak buat apa. Ambek lesen. Mama ngan abah sibuk lagi. Tak boleh nak mendaftar lagi. Haish. Lagi lambat la nak kerja. Kerja? Ya la. Boleh cari duit. Duit yang aku ni dah sikit kot. Gila beli novel sangat. Dah tu, pi enjoy ngan Iqah dan Farah lak. *garu kepala* Nak mintak kat pak aku, satgi dia takmau sponsor duit shopping aku kat Sabah lak. Hadoih. Sabor jo la. Ingat nak keluaq lagi tapi DUIT TAKDA! DUIT TAKDA! DUIT TAKDA! 

Lama tak sentuh blog macam nila jadi dia. Takda idea nak tulih. Blur. Daaaaaaa!

You May Also Like

0 comments