Program Peningkatan Prestasi @ Trial SPM!!!

by - September 03, 2013


Almost 3 weeks, TRIAL SPM 2013 bermaharajalela dalam hidup setiap warga Form 5 SMK Ibrahim. Trial beb! Trial seyh! Lepas trial, of course SPM. Gila! Rasa macam baru semalam aku belajaq naik gerek. Hohoho. 

Sepanjang trial ni, aku tak pikiaq pasai apa pon. Aku cuma pikiaq soalan-soalan spot a.k.a soalan bocoq. Soalan bocoq u mai dari mana? haish. Of course dari sumber-sumber yang tak berapa nak boleh percaya tapi kena percaya jugak. 

Dengan adanya soalan-soalan bocoq ni, aku dapat observed 1 perkara. 

Sebahagian budak-budak Cina, India dan Melayu HAPAI jawapan yang depa dapat! 

WHAT?! Gila sanggup! Aku just tengok-tengok ja soalan-soalan bocoq tu. Takdala sampai nak menghapai.

Geram pulak bila tengok Akim buat muka kiut macam tu! Kiut sangat-sangat!
Ekceli, hari khamis ni baru trial habeh. Last paper is SEJARAH PAPER 1. Ala. Relek la dulu. Paper 1 je pon. *sembang macam dpt A =_=''* Lagipon esok takda paper. Ada paper untuk bebudak yang amek subjek seni ja. Bahagianya hidup. Tapi, cikgu Suzalina a.k.a cikgu bio aku a.k.a guru penyelaras tingkatan 5 dah pesan : ESOK MAI! Huh! Memang tak lah! Nak mai sekolah buat apa? Melangut saja? Baik dok umah, tengok tv @ main game @ download movie. Opss!!! Dak aih! Aku dok umah esok untuk study. Hohoho. *tepapar nur penipu di situ*

p/s : aku dapat rasakan yang INCIK PENGETUA a.k.a abg Nash a.k.a Pak Din akan marah. Oh please! Dia ni la! Mencabar mulut aku untuk bercakap yang tidak-tidak ja pasai dia. Haish! Dah la buat lawak T yang aku rasa aku sorang ja yang paham.

Aku suka gila nak mati cerita ni. Baik novel @ drama. Dua-dua aku suka!



 

You May Also Like

0 comments