Cuti!!!

by - March 26, 2013

 
Alhamdulillah. Dapat jugak mengatasi sifat malas membuka blog yang wujud secara tiba-tiba. Ermm. Nak update pasai apa? Hadoih. Ke'blur'an sebentar di depan netbook. 

Ok! Cerita pasai exam hari tu. Weh! Dasyat gila result aku. Kalau OK, OK gila2. Kalau KO, KO gila2. Hahaha. Frust la jugak sebab 1st time BM aku tak lepaih. Oh Man! Rasa nak teriak guling-guling ja kat situ.  



Minggu lepas jugak, keputusan STPM & SPM diumumkan. STPM aku takmo citar. Sebab? Saja. Aku taktau sangat pasal STPM punya result. Yang aku tau, dapat 100% lulus. 

Abang aku? Erm. Ntah. Dia taknak bagitau. Lantak pi kat dia. Aku bebai nih. Berapa hari ntah dia wat derk ngan aku. Serius sampai hati dia. Nasib baik hari jumaat, lebih tepat lagi lepas sembahyang jumaat, dia respond. Happy tak terkata dah aku time tu. 

SPM. 100% jugak. Seramai 46 orang (tak silap aku la) dapat straight A and 6 orang dapat straight A+. Pergh. Gila gempak.
Insyaallah aku pon nak dapat macam depa jugak ^_^
Keja sekolah? Mak aiii. Belunggok kot. Malas gila nak buat. Walau bagaimanapun, aku masih tabahkan hati kuatkan tenaga mengerah otak menyiapkan kerja-kerja sekolah yang diberi.

Rajinkan aku? Hohoho.
Ok! Itu ja kisah aku yang tak berapa menarik pada minggu lepas. Walaupun tak menarik tapi cukup awesome bila dikenang balik.

Zaman muda remaja zaman yang terindah. Zaman di mana aku dapat kawan-kawan yang awesome macam IQAH, FARAH, SINDHU, KAMALEEN, AIMI dan DALIA. Tak lupa NAJWA jugak.

AKU SAYANG HANGPA WEH!!! 
p/s : Kami buddyz. Kami takkan terpisah. (sikit2 tu adalah)






You May Also Like

0 comments