Karnival Jom Masuk U!!!

by - February 23, 2013

 
Tersebutlah kisah sabtu yang lepas, aku, iqah, farah, dan sindusha join rombongan sekolah pegi KARNIVAL JOM MASU U.
budak-budak tak cukup matang XD



Best? Ok la. Kira kami pi sana, dok PULUN amek FREE GIFT yang pihak U bagi ja. Hahaha. Belon pon ambik tapi tinggal tepi jalan sebab rimas nak masuk KFC. Dah la tangan tu penuh dengan beg-beg yang penuh dengan brosur.

makcik farah dan auntie sindu


makcik iqah dan adik mira!!! hahaha
kacau aku nak makan ja
masa tangkap gambar ni, aku sorang ja tak habeh makan lagi =_=''

alhamdulillah. habis jugak dua ketul ayam aku.

makcik iqah, makcik farah dan adik mira. (aku paling muda)

Nak dijadikan sejarah, aku makan paling lambat. LOL. Aku makan roti dia dulu, pastu baru perabih ayam and lastly wedges. I'm so FULL!!!

p/s : Duduk bertapa dalam KFC tu dekat 2 jam. Bagus punya perangai anak-anak dara ni. XD

You May Also Like

0 comments