UPSR 2008!!!

by - November 19, 2012

 
hari ni, budak-budak darjah 6 amek result upsr depa..
 
aku ingat lagi masa amek result dulu..
masa tu tahun 2008..
malam sebelum result keluar, 
mak aku ada annual dinner sekolah dia (sekolah aku jugak tu)
tapi annual dinner untuk cikgu2 ja.. 
aku join ngn ayah ngn adik aku dok luar hotel SWISS INN...
masa tu, aku jalan sorang2 pusing2 kat kolam tu..
pasai pa??
resah dowh...
takut..
tapi malam tu sedap ja tidoq..

bangun esok tu..
pi sekolah macam biasa..
muka xla takut sangat..

masa nak amek result..
sementara tunggu nama aku..
orang-orang yg dah dapat result pakat dok nangeh..
huhuhu...
aku taktau yg ayah aku dah amek result aku awai lagi..
patut la nama aku lambat panggil..
aku pon dapat salinan slip ja..
masa tu aku tengok orang nangeh..
aku pon join nangeh sekali... 
hahaha... 
tapi happy gila..
5A tu!!!
hahaha
 
terer kan aku..

You May Also Like

0 comments